Fırtına

Ağustos 08, 2017



Fırtına

Limanın olsa yüreğim
Bu fırtınası bol denizden kurtarsan kendini.

Savrulurken koskaca deryada
Koca yüreğin.
Gemi değil
Artık bir sandal.

Ben kaptanıyım buraların
Çok fırtınaya tutuldum.
Sen bilmezsin
Bu deryada boğuldum.

Boğuldum da
Hep doğdum.
Sabah güneş gibi
Gece ay gibi.

Seni bırakamam bu fırtınaya
Kapılır gidersin
Dönmesini bilmezsin.
Doğamazsın yeniden.

Tutsana elimden.
Korkma çok savaştım yalnızlıklarla.
Tutsana elimden
Çok güçlü oldum duvarlarla.
Tutsana elimden
Kaçalım yalnızlıklardan.

Ben fırtınayım
Aslında bir liman
En çok ben fazlaydım.
En çok içim yalnız.
En çok ben kurtulamadım
Boğuldum bu deryada.

Aslında ben ne denizim
Ne fırtına
Ben senim
Sen fırtına.
Darmadağın bak bu gemi alabora.

Bak unutuluyor herşey
Bitiyor
Siliniyor
Bitmez dediklerimi bitirdim sana gelerek.

Fırtına dinmesin bundan sonra
Öğrendim nasılsa nasıl kurtulur bu delilikten.
Yalnız bu kez bu fırtınada
Beraber duralım.
Yıkamaz artık beni
Sen yanımdayken hiçbirşey.

Yine de bilmiyorum
Nasıl ulaşılır sana
Gözümün önünde hayalsin
Bitmesini istemeyeceğim rüyasın artık.


You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar