Güzelsin

Haziran 08, 2017


Güzelsin

Güzelsin,
Güzellik göreceli ama
Benim görecem sensin.

Baharı getiren yağmursun.
Ben kurumuş toprağım.
Muhtacım sana
Hayata dönmek için.

Canlanmalı gökyüzü,şimşekler çakmalı
Yıldırımlar düşmeli
Ruhum yeşermeli bu yağmurla.
Kalbime feryatlar salmalı ki bu aşk
Bu kalpte vurgun çıkmalı ki
Kurtulsun bu enkazdan.

Güzelsin,
Güzellik göreceli ama
Benim görecem sensin.

Kaf dağında masalsın
Perisin hayal dünyamda
Kız kulesindeki yalnız kızsın.
Dolunaysın gökyüzünde.

Seni kaybetme korkum,
Rüyamda yüksekten düşerken,
 Uyandığımdaki korku gibi.

Umudumsun sabahın ilk aşıkları gibi.
Karanlığımsın 
Sakla beni.

Pusulam ol
Sana döndür yönümü
Sana ulaştır beni.

Kaf dağında masalsın
Perisin hayal dünyamda
Kız kulesindeki yalnız kızsın.
Dolunaysın gökyüzünde.

Güzelsin,
Güzellik göreceli ama
Benim görecem sensin.



You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar