Yapma

Mayıs 20, 2017




Yapma
Bir sigara dumanıyım
Dağılıyorum.

Ama kokum sürekli var.
İçinde hapisim dünyanın.

Sürekli sürüyorum yollara
Aşmaya çalışıyorum engelleri.

Kendimi yıkmaya çalışıyor ruhum
Kendimin sınavıyım ama
Hep kalıyorum sınıfta.

Rafta kalmış kitaplar gibi tozlu
Eskimiş ruhum.

Bir besteyim
Sessiz bir sinemayım.

Rakı kadehiyim masada
İçtikçe sarhoş eden

Mest edip
Yokluğunda viran eden bir derdim.

Vefasızım
Sözlerim kurşun.

Kurşunun içindeki barutum yanmasam olmaz.
Elimdeki silahım patlamasam olmaz.

Yarım kalan bir hikayeyim
Yarımlardan tam oluşmaz

Yarım yarim
Bu boşluk dolmaz.

Düğümü çözemez ellerin
Kulağın duymaz söylemezsem
Çaresizliğini.

Yazmazsam
Hiç konuşmazsam
Anlayamazsın beni.

Yarım yarim
Herkesten kalan bir parçan
Bir bütün oluşturmaz.

Bir bütün olmadan
Ruhun yeşermez
Bu toprakta.

Yarım yarim
Bırakırlar nadasa
Kalırsın yalnızlığa
Kanarsın aylaklara

Yapma yarim
Bulsana
Anlasana
Kalsana...

Biter heveslerin
Geçer umutların
Beklermisin diye sorma
Bekleyemem
Bu silah patlar yarim...





You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar