O Ben Değilmişim Meğer

Mart 19, 2017




O Ben Değilmişim Meğer

Boşlukları doldurmak gerekiyor hayatta
İnanılması güç şeyler yaşıyoruz
İnanamıyoruz.

Düşünüyoruz
Bir çıkar yol bulmaya çalıştıkça,
İçinde kayboluyoruz düşünce girdaplarının.

Bir kasırga gibi üstümüze geliyor herşey
Karşı koyamayacağız
Darma duman edecek herşeyimizi.

Herşeyi aldın benden
Uykularımı,umudumu ve birazcık aklımı
Delirdim ve delirdikçe sinirlendim.
Saldırdım gecelere.

İçimde bu kasırga
Sürekli parçalıyor beni.

Ben yeniden doğmaya çalıştıkça bitiriyor
Kabul etmiyor dirilişimi.

Aklım savaşıyor
Kalbim acıyor
Ruhum daralıyor
Gecelerde.

Katran tutmuş yüreğimde
Bir temiz yer ayırdıysam sana.
Sana içmişsem yıllarca
Rüyalarım acıtmışsa canımı
Ve sen bir kere bile bilmediysen anlamadıysan feryadımı.
Kulakların çınlamadıysa.
Ah ettikçe yüreğim vurmadıysan kapısını.
Vurdumduymazsan.
Ben senin genel olarak birini sevebilme ihtimalini seveyim.


Aslında biliyormusunuz hiçbirini birine yazmadım.
Hayallere yazdım.
Çünkü hayallerde sen kimsesin.
Başka hayallerin hayaletisin.

Ben hep sana değil kendime yazdım.
Kendimi kendime anlattım.

Umutla yarına uyanmak istedim
Uykuya dalmak istedim sesinle.
Sen sessizce uyurken izlemek
Nefes alışverişini duymak istedim.

Canını yakmak istedim
Buza ateş verdim.
Eridin ama hiç gitmedin.
Hep varlığını hissettim.

Hislerimi körelttin.
Bir sevgi şöleninde
Dilenci eyledin.

Sen bitirdin
Final niyetine
Son öpücüğü hakkettim.

Yorgunluklarla yaşadım
Unutmadığım hatıraların ağırlığıyla

Gecelere sarıldım
Kara bir elbise geçirdim sırtıma

Yalnızlıklarla konuştum
Üşüştüm her sevgiye
Ve bittim her zerremle.




You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar