Tekli Koltuk

Şubat 14, 2017


TEKLİ KOLTUK
Yalnız başına
Bir tekli koltuk yaşam serüvenimiz.

Bir trenin 
Raylarda aldığı yol  gibi geçiyor ömrümüz.

Hızlı değil ağır ağır
Ama bir o kadar sona doğru.

Kurtulmak yerine gark olursun ya acıya
O acı seni büyütür hani.

Sabah rüzgarında sallanır ya yapraklar
Kimsenin görmediği sabahları beklersin ya hani

Sabahların aynı olmasını sorun etmezsin
Bir aydınlık ister gözlerin

Yağmur damlalarında ararsın ya mutluğu
Rakı kadehine düşen bir damla yağmur gibi yüreğin.

Artık eskisi gibi olmaz duyguların
Bir yalnızlık durağından kurtulmak ister kalbin.

Yanlış seçimleri serer ya hayat önüne
Sen vazgeçtikçe tutulmanı isteyen.

Bir ağaca gark olur ya bedenin
Daha bir fidanken büyümeni izlerler,isterler ya

Ben daha büyümedim
Ben daha alışamadım
Ben sana aşığım hayaletim.

Bulutlara gark olur ya gözlerin
Mavi beyaz sonsuzlukta ararsın ya mutluluğu.

Kadehlere gark olur yüzün tebessümüne pervane olur gönül
Gecenin karanlık saatlerini koynuna alıp
Yastığına dolanır yalnızlık.

Bir masala uyanır sabahlar
Mutlu sonlu masallar ister ya insanlar

Mutlu sonsuz bu masal.

Bitti gitti herşey başlamadan.
Bir sahte sahnede.



You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar