Saçmalamama

Aralık 07, 2016

Saçmalamama
Bazen mi bazenleri boşverin
Naletlik,
Bazen bazenleri bozarsın
Aykırılığa koşarsın.

Ben küçük bir yer
Ben bir sal
Ben bir yol
Ben bir bitiş

Yokoluşa gidiyor yine akıl.
Sonsuz uçurum
Çeker ya seni içine
Bir şekilde düşersin.

Aklınla kalbin uyuşmaz
Beynini uyuşturur.
Bir alkol bir uyuşturucu
Bir son yok bu bitişte.

Ben bitmemeye çalışırken
Bitirmeye devam ediyor.
Bir bitişe nefret duymak gibi
Saatler üstüne gelir.

Zaman kaygılandırır
Sevgi kandırır
Yalan inandırır

Hata yap
Bir yola sap
Bir sahte yer kap
Hayat sahnende.

Kalırsan tüm saflığınla geceye
Gökte ararsan mutluluğu
Aydınlatırsa geceni hilal
Yolun sonunu görüyorsan
Koş.

Hayallerde herşey güzeldir.
Hayallere ulaşınca hayaller bitermiş.
Kavuşamazsak hayallerimize
Hayallerimizde hayal kurarız

Saçma bir yaşam
Geceye uzanır tüm yollar
Karanlıklar içinden
Ellerinde bir papatya ile çıkar.

Bu geceler bitmez
Bu geceler amansız
Bu gecelerde
Yokluğuna alışmalı.

Bıçak kesiği soğuk gibi
İçime işliyor
İçimi deliyor
Bu kapkara geceler.




You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar